czwartek, 4 listopada 2010

NOWA ŚWIECKA TRADYCJA

Book trailer.
Zwiastun książkowy.
Klip, filmik, reklamówka.

Twór pojawił się na naszym "rynku dziecięcym" w tym roku.  Na naszym internetowym rynku, bo gdzie indziej progi finansowe podstawiłyby nogę.
Zainteresowani już widzieli i się ekscytowali. 


Matka Polka - autorstwa Mikołaja Kamlera, prywanie męża Zuzanny Orlińskiej,  autorki książki. Rękawiczka. Nie-poradnik - efekt współpracy Pawła Pawlaka z programem iMovie.  I tu dochodzimy do sedna.  To nie jest komercha.  To nie jest wykoncypowany wymysł agencji reklamowej. To kwestia  i d e o l o g i c z n a .  Twórca niejako 'na boku' dłubie sobie klipik, sięgając po 'nowe technologie'.  Nie stoją za tym rzędy PR-ów.  Z jednej strony świetnie i rewelacyjnie - popieram.  Sama sobie dłubię ten blog "na boku", z drugiej rodzi się pytanie:  kiedy to będzie standardem?  No, może przesadziłam, niech będzie miłą tradycją.  Nową świecką tradycją.
Tak, jak 'na zachodzie'. Tylko tam już nie nowa...

 

Marion Bataille - 10


Lane Smith - It's a book



Michael Ende - Momo


Viviane Schwarz - There Are Cats in This Book

I jeszcze promo książki, którą w przyszłym roku będziemy mogli kupić w Polsce.


Suzy Lee - Wave / Fala


Także zamieszczane przeze mnie wcześniej zwiastuny książki Jeremy'ego Holmesa (There was an Old Lady Who Swallowed a Fly) i Amy Krouse Rosenthal (Duck! Rabit!). Wymieniłam tylko kilka tych, które wpadły mi w oko. Także ze względu na ich różnorodność - są tu projekty wielce frapujące - czasochłonne i wymagające, jak również proste, a sprawdzone sposoby, dostępne dla każdego .  Nie ma jednego przepisu na klip promocyjny.   Polecam przy okazji stronę Book Screening.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmawiajmy! :)