środa, 16 kwietnia 2014

MĘŻCZYŹNI DZIECIOM

Jeśli coś w ogóle mnie polsko-muzycznie rusza, to są to produkcje zgrupowane wokół wytwórni Lado ABC. Nie tylko mnie. Jednym z ulubionych kawałków moich dzieci jest Oh, yeah  Mitch and Mitch, w skrócie i spolszczeniu Miczów.



Jerzego Rogiewicza (z prawej) słyszę, gdy gra z Warszawską Orkiestrą Rozrywkową, Igor Nikiforow  (z lewej) kojarzył mi się głównie z artystycznym menedżerowaniem Cafe Kulturalnej. Jerz Igor to oni. Pierwsze słyszę.




Królewicz mnie nie wzruszył, ale gdy chłopaki włączyli kamerę i zaśpiewali co innego zrozumiałam, że dobrze by mieć taką płytę.  Mała płyta miałaby się ukazać, tradycyjnie można by rzec, „na 1 czerwca", wiadomo.  Projekt graficzny Agata Dudek (i Małgorzata Nowak). Ha! Taka dodatkowa zachęta. Kto nie chciałby mieć na półce i na dokładkę Agaty Dudek na okładce?


Wspierajcie więc, warto.  Zbierają poprzez portal Polak Potrafi jeszcze tylko kilka dni. Gdyby nie chodziło o muzykę dla dzieci, pewnie daliby radę ją wydać, nie licząc na nas. Przy okazji: jeśli zdolni mężczyźni i kobiety będą się rozmnażać, może kultura dla dzieci wyjdzie poza literaturę?

Brak komentarzy: