Zwiastun książkowy.
Klip, filmik, reklamówka.
Twór pojawił się na naszym "rynku dziecięcym" w tym roku. Na naszym internetowym rynku, bo gdzie indziej progi finansowe podstawiłyby nogę.
Zainteresowani już widzieli i się ekscytowali.
Matka Polka - autorstwa Mikołaja Kamlera, prywanie męża Zuzanny Orlińskiej, autorki książki. Rękawiczka. Nie-poradnik - efekt współpracy Pawła Pawlaka z programem iMovie. I tu dochodzimy do sedna. To nie jest komercha. To nie jest wykoncypowany wymysł agencji reklamowej. To kwestia i d e o l o g i c z n a . Twórca niejako 'na boku' dłubie sobie klipik, sięgając po 'nowe technologie'. Nie stoją za tym rzędy PR-ów. Z jednej strony świetnie i rewelacyjnie - popieram. Sama sobie dłubię ten blog "na boku", z drugiej rodzi się pytanie: kiedy to będzie standardem? No, może przesadziłam, niech będzie miłą tradycją. Nową świecką tradycją.
Tak, jak 'na zachodzie'. Tylko tam już nie nowa...
Marion Bataille - 10
Lane Smith - It's a book
Marion Bataille - 10
Lane Smith - It's a book
Michael Ende - Momo
Viviane Schwarz - There Are Cats in This Book
I jeszcze promo książki, którą w przyszłym roku będziemy mogli kupić w Polsce.
I jeszcze promo książki, którą w przyszłym roku będziemy mogli kupić w Polsce.
Suzy Lee - Wave / Fala
Także zamieszczane przeze mnie wcześniej zwiastuny książki Jeremy'ego Holmesa (There was an Old Lady Who Swallowed a Fly) i Amy Krouse Rosenthal (Duck! Rabit!). Wymieniłam tylko kilka tych, które wpadły mi w oko. Także ze względu na ich różnorodność - są tu projekty wielce frapujące - czasochłonne i wymagające, jak również proste, a sprawdzone sposoby, dostępne dla każdego . Nie ma jednego przepisu na klip promocyjny. Polecam przy okazji stronę Book Screening.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz